Warszawa, 21 marca 2012
Od początku roku łącznie sprzedano w Polsce 2 288 nowych aut Chevrolet. Oznacza to wzrost o 49% w stosunku to odpowiedniego okresu rok wcześniej, kiedy Chevrolet sprzedał 1 537 samochodów.
Według danych IBRM Samar, w lutym Chevrolet zanotował sprzedaż na poziomie 1 129 sztuk. To wzrost o 38% w stosunku do wyniku sprzedaży w lutym 2011 (819 sztuk). Wciąż najpopularniejszym modelem w naszym kraju jest Aveo. Łącznie Aveo Classic i nowe Aveo zostały sprzedane w liczbie 591 samochodów (to ponad połowa nowych modeli Chevrolet, które znalazły nabywców w minionym miesiącu i o 29% wyższa sprzedaż Aveo niż w lutym 2011 roku).
Od momentu wprowadzenia na rynek nowej generacji Aveo jesienią 2011 r. model ten z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większą popularnością.
Drugim modelem pod względem liczby sprzedanych sztuk w ubiegłym miesiącu był Chevrolet Spark: z salonów Chevroleta wyjechało w lutym 220 nowych egzemplarzy najmniejszego oferowanego modelu naszej marki, czyli o 28% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Trzecie miejsce na podium tradycyjnie zajmuje Cruze z wynikiem sprzedaży na poziomie 163 sztuk, czyli o 10% więcej niż w lutym 2011 r.
Wszystkie pozostałe oferowane obecnie modele również zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu do lutego 2011 roku.
"Jestem bardzo zadowolony, że trzeci raz z rzędu sprzedaliśmy w ciągu miesiąca ponad tysiąc samochodów, a także, że od dłuższego czasu utrzymujemy bardzo mocny wzrostowy trend - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. "Niebawem wprowadzimy na rynek kolejne modele: Cruze kombi i Malibu, które dodatkowo mogą zwiększyć popularność naszych aut w Polsce".
Zainteresowany?
Zobacz reklamę nowego Chevrolet Volt