Nasze zobowiązania:
Pragniemy, aby użytkownicy pojazdów marki Chevrolet cieszyli się bezawaryjną jazdą. Chcielibyśmy, aby od chwili zakupu poprzez serwis gwarancyjny, wszystko, co łączy się z posiadaniem Chevroleta było proste i wygodne, nie niosło ze sobą żadnych ukrytych kosztów i było świadectwem - wysokiej jakości za rozsądną cenę. Nasze samochody są godne zaufania, jeśli jednak niespodziewanie zdarzy się awaria, naprawa auta nie spowoduje większych trudności.
Obsługa posprzedażna obejmuje:
W razie wystąpienia problemów technicznych, pomimo zastosowania najnowszych rozwiązań technologicznych najnowszych standardów jakości przy produkcji samochodu, nie trzeba się niepokoić. Ewentualna awaria nie stanowi powodu do paniki. Chevrolet Euro Service szybko przywróci pełnosprawność samochodu. Wystarczy zadzwonić pod nr Chevrolet Euro Serwis, a nasi wykwalifikowani, uczynni pracownicy zajmą się resztą.
W okresie 36 miesięcy od daty pierwszej rejestracji lub dostarczenia nowego samochodu Chevrolet zapewniamy całodobową obsługę w ponad 40 krajach Europy.
Ważne!
Aby uzyskać odpowiednia obsługę w razie wystąpienia awarii, należy najpierw bezwzględnie zadzwonić do centrum Chevrolet Euro Sernice.
W Polsce nr tel. +48 61 831 99 37
Za granicą nr tel. +48 800 707 760
Aby skorzystać z Gwarancji lub Assistance, prosimy przeprowadzić zalecane przeglądy okresowe, w większości przypadków co 15 tys. km lub co rok.