Samochody naszej marki wyjątkowo dobrze - na tle innych marek - spisywały się przy zasilaniu gazem. W ostatnim okresie sprzedaży nowych Chevroletów, czyli w 2013 r. instalacje oferowaliśmy do nowych:
i wielu klientów skorzystało, i te samochody wciąż można spotkać w naszej ofercie samochodów używanych.
Nie, serwisy Dixi-Car już nie montują instalacji do używanych Chevroletów. Dlaczego? W naszej ocenie sens montowania instalacji LPG w samochodzie w ogóle powoli zmierza do zera. Koszty paliwa nie mają już tak dużego udziału w kosztach eksploatacji, czy w budżecie domowym, natomiast rosną koszty serwisu. A koszty serwisu, przy samochodzie zasilanym propanem-butanem, zawsze będą wyższe, wymieńmy tylko konieczność okresowego dokonywania regulacji instalacji i wymiany filtra gazu, nie mówiąc już o wszelkich "awariach". Wyższy jest też koszt obowiązkowego przeglądu technicznego w okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. Ponadto klient dziś ma wiele alternatyw - od Diesli palących nawet i po 3 l/100km, przez benzyny palące 4 l/100 km, po samochody elektryczne, po współdzielenie-wynajem pojazdów, po rower/hulajnogę elektryczną.
Wystarczy przejrzeć dane techniczne, spalanie nowych Opli. Zapraszamy po nie do nas!
Czas jest w cenie! Naszym zdaniem jest coraz mniej argumentów za "zabawą" w zlecanie montażu instalacji gazowej w samochodzie używanym.
Możemy natomiast polecić gamę nowych Opli z fabrycznym LPG.
Na nowe Chevrolety zamówione do 30 czerwca 2009 wyposażone w Dixi-Car w instalację LPG klient otrzymywał normalną gwarancję na samochód i 3-letnią gwarancję na instalację.
Na nowe Chevrolety zamówione od 1 lipca 2009 klient również otrzywał pełną gwarancję na samochód i instalację, ale pod warunkiem że kupował model ze zmodyfikowanymi tłokami, pierścieniami, zaworami i gniazdami zaworowymi (za tę opcję płaciło się 120-200 zł w zależności od modelu). Co prawda nowego Chevroleta bez tej opcji na życzenie klienta również teoretycznie mogliśmy doposażyć w instalację LPG, ale traciło się wtedy gwarancję na silnik, układ zasilania i układ wydechowy.
Na instalację montowaną w używanych Chevroletach w większości przypadków udzielaliśimy 2-letniej gwarancji z limitem 100 000 km. Nie dotyczyło to tylko nowszych Chevroletów Aveo 1.4 16V (o mocy 101 KM) i wszystkich Chevroletów Captiva - bo do tych modeli w ogóle nie oferowaliśmy instalacji gazowych.
Warunkiem utrzymania gwarancji było wykonywanie przeglądu płatnego instalacji gazowej co 15 tys. km lub co rok (w zależności od tego, który warunek zostanie spełniony jako pierwszy). Dodatkowym warunkiem utrzymania gwarancji był brak uszkodzeń mechanicznych elementów instalacji gazowej.
Na rynku można spotkać różne instalacje w Chevroletach, montowane gdzie bądź. Po czym natomiast poznać instalację zamontowaną w ASO?
Montowaliśmy instalacje LPG z wtryskiem gazu firmy BRC dystrybuowane w Polsce przez firmę Czakram w odmianach Sequent, Sequent 24, Sequent 56 i najnowszej Sequent Plug&Drive - zobacz ulotkę Sequent Plug&Drive (PDF 1,5 MB) i ulotkę Sequent 24 (PDF, 1,3 MB)
Przykładowe konfiguracje, które można spotkać z całego okresu "przygody Chevroleta z gazem":
Instalacja Sequent Plug&Drive jest nowocześniejsza, odczytuje więcej parametrów z komputera samochodu. Uważna lektura naszych ulotek pozwala dostrzec różnice:
Instalacja Sequent była droższa niż Sequent24 - dotyczy "zamierzchłej historii", czyli modeli Lacetti, Rezzo, Evanda.
Na gazie tylko z głową. Porady. Usterki aut z instalacjami LPG (PDF, 850 KB) Auto Świat nr 9/2006 z 27 lutego 2006 |
SPRZEDAŻ CHEVROLETÓW ZAKOŃCZYŁA SIĘ
OFERUJEMY od RĘKI nowe:
Zadzwoń do salonu SsangYong i powiedz, że masz Chevroleta!
Nowość! Samochody BAIC - Super Ceny